גלובל דיאגנוסטיקס

״גלובל דיאגנוסטיקס״, הינו מכשיר אבחון וטיפול באמצעות תדרים אלקטרו-מגנטיים

מכשיר זה מאבחן בתוך 8 דקות בלבד, מעל 600 איברים אנטומיים בגוף האדם, כולל כלי דם, שרירים, גידים, מצב הורמונלי, תפקוד חיסוני, רגישויות ו/או מחסורים תזונתיים ודלקות.
כמו כן, מציג הגלובל דיאגנוסטיקס את המצב הפיזי והאנרגטי של 13 מערכות הגוף.

התוצאות הן מידיות!

בתהליך האבחון ניתן לראות את הקשר בין סימפטומים של מחלה ובין הגורמים לה, ובהתאם לכך להתאים את הטיפול הטבעי, באופן פרטני לכל אחד.

כמו כן, ניתן לאבחן מחלות אקוטיות, חוסרים תזונתיים, אלרגיות סמויות למזון, חשיפה לפתוגנים מזיקים – כגון, פטריות, תולעים, וירוסים וחיידקים (“קנדידה”, “הליקובקטר”, “הרפס” ועוד).

בבדיקות דם, ניתן לראות מדדים שונים, כגון: כמות הברזל, מה מצבו של ויטמין 12B בגוף, אך לא ניתן לדעת מהו הגורם לחוסר בהם – האם מדובר בתזונה לקויה, אלרגיה סמויה למזון כלשהו ו/או פתוגן הנמצא במערכת העיכול ומפריע לספיגת ברזל, ויטמינים ומינרלים אחרים.

רפואת התדרים

הגוף הפיזי של כל אחד מאיתנו מורכב מטריליוני תאים. כל אחד מהם משדר תדר מסוים, או מפריש מינרלים, הורמונים, ויטמינים ועוד. האטומים, שהינם היחידות מהן מורכב הגוף, נמצאים בתנועה מתמדת ורוטטים בתדרים שונים.

רפואת התדרים מתבססת על מחקרים בהם הוכח כי לכל צמח, איבר, פתוגן או תרופה ישנו תדר המשפיע על תאי הגוף.
התדרים המהווים בסיס לטיפול, נמצאים בסביבתנו הטבעית כשדות אלקטרו-מגנטיים שמקורם בשמש, בברקים ועוד.

חלקים מיוצרים גם על ידי האדם. כגון: מכשירי דימות – אולטרא-סאונד, MRI, C.T ועוד. כאשר האטומים רוטטים בהרמוניה ובתדר בו נועדו לרטוט זה הסימן שאנו בריאים.

מהו טיפול אלקטרו-מגנטי ?

הטיפול האלקטרו-מגנטי, מאפשר לאזן את הגוף ולטפל בו באמצעות רטטים אלקטרו-מגנטיים.

הנחת היסוד היא, שכל אורגניזם יכול להגיע למצב של בריאות מושלמת וממושכת, כל עוד הוא חי בתנאים נאותים ואינו נפגע על ידי השפעות מזיקות מסביבתו, כגון: מזון מתאים, ספיגת חומרים מזיקים במיוחד, גרימת נזק מבני שלא ניתן לתיקון, או פגיעות/פציעות שאינן חולפות.

במשך מיליוני שנים, כל זן ביולוגי על פני האדמה, התפתח תוך אינטראקציה מתמדת עם שדות אנרגיה חשמליים, מגנטיים ואלקטרו-מגנטיים, הקיימים בטבע, בנוסף לגורמים אחרים. כל הזנים סופגים לתוכם ונטענים משדות חשמליים, מגנטיים ואלקטרו-מגנטיים אלה ומושפעים מהם בדרכים רבות וברמות שונות.

מערכות ביולוגיות מכילות מגוון של שדות חשמליים, מגנטיים ואלקטרו-מגנטיים שבהם מתקיימים מקצבים, מבנים של אותות, אימפולסים ומידע נוסף.

כיצד נערכת הבדיקה?

האבחון מתבצע באמצעות חיבור רגלי המטופל לשתי אלקטרודות, דרכן נשלחים תדרים בעוצמה נמוכה.

בשלב זה – נערך, למעשה, תהליך זיהוי של נקודות תורפה בגוף. עם סיום האבחון, מתקבלת תכנית טיפולית אישית ספציפית לממצאים אשר התגלו.

גדולתו של ה”גלובל דיאגנוסטיקס” היא שביכולתו לזהות את מקור המחלה. זה מאפשר לי, כמטפלת, לרדת לשורש הבעיה ובעזרת טיפול מתאים, לסייע למטופל ולכוון אותו כיצד לנהוג כדי לעצור תהליכים שליליים ומחלות, לעתים, עוד לפני שיש להם ביטוי גופני סימפטומטי.

מהם היתרונות של ה”גלובל דיאגנוסטיקס“?

• יעיל ומהימן – המכשיר פותח על ידי חברת “VITATEC” השווייצרית, על פי עקרונות פיזיקליים, על ידי הפיזיקאי, ד”ר זיגפריד קיונטקה.
  • מהימנות המכשיר נבדקה במחקרים רבים ושונים, ביניהם, בבית החולים האוניברסיטאי “Gratz” שבאוסטריה, ונמצא מדויק מאוד מול בדיקות  C.T ו- MRI.
  • אבחון מהיר ומדויק – תוך 8 דקות.
  • האבחון אינו פולשני ואינו כרוך בתופעות לוואי ו/או הכנה מוקדמת.
  • איתור אלרגנים או גורמים לאלרגיה למזון ו/או חמרים סביבתיים.
  • איתור וטיפול בפתוגנים – בקטריות, וירוסים, פטריות ותולעים, אשר מפרים את האיזון במערכת העיכול ומשפיעים, באופן ישיר על תפקוד המטופל.
  • מאפשר המשך מעקב – באמצעות מדידות חוזרות, לאחר התערבות טיפולית.
  • רפואה מונעת – זיהוי מוקדם, מבעוד מועד, מאפשר התערבות, בטרם יופיעו תסמינים חיצוניים.